Administratiehuis

Herkent u hier iets van:

- Ontvang ik waar ik recht op heb?
- Help, ik ben het overzicht kwijt!
- Waar ruim ik deze brief op?
- Waar vind ik de bijlages waar de gemeente om vraagt?
- Hoeveel komt er per maand binnen?
- Hoeveel geef ik per maand uit?
- Hoe lang bewaar ik deze brief?

 
Het administratiehuis helpt je bij het ordenen van jouw administratie. Wat ruim ik waar op, nu en in de toekomst.

Met een geordende administratie heb je overzicht. Dit brengt rust. Je kunt spullen makkelijk terugvinden. Je kunt spullen snel terugvinden. Zelf.
Als zich moeilijkheden voordoen kun je snel bekijken hoe je dit op kan lossen. Ook wanneer je een keer extra hulp nodig hebt kan iemand snel helpen.

Wanneer :  Inloop iedere woensdag om half 10 en 11 uur muv schoolvakanties
Waar:  Buurthuis de Pelikaan, Kervelstraat 185-A, 1562 AJ Krommenie
Meenemen:
Een multomap, je Digi-D, alle bestaande administratie, brieven en/of post 

         
              
        Voor informatie:    075-2060018 of team1@swtzaanstad.nl